امیرکیانامیرکیان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

گذری بر دنیای کودکانه امیر کیان...

جام جهانی 2014 برزیل وکیان

1393/4/4 23:26
نویسنده : مامان کیان
730 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 4 امین روز از 4 امین ماه سال 1393ومن ومامان با هم بازی تیممون رو نگاه میکنیم .این اولین جام جهانی که من میبینم و برام خیلی جالبه ...........

مامانی امروز با چند تا رنگ روی صورتم پرچم کشید و گفت که این پرچم ایران ماست و باید از تیممون حمایت کنیم و تشویق.تشویق؟؟؟راستی مامان تشویق چیه؟

من از این رنگایی که مامان رو صورتم نقاشی کرده خوشم نمیاد به همین دلیل همشو مالیدم به لباسم و دستام و هر چی دم دستم بودخندونک.مامانی هم عصبانی شد و رنگها رو از صورتم شست.شاکی.بازی که شروع شد مامانی از حرص سر پا واستاده بود فهمیدم حتما این همون تشویقس که مامان میگه .منم از پاهای مامانم و گرفتم و مثل مامان واستادم .من نمی فهمم این فوتبال چیه که مامان همش این شکلی بودترسوکچلبعضی وقتام این شکلیتشویقو بعضی وقتامخسته.ولی آخر سر تیم ما باخت و ما با جام جهانی و برزیل خداحافظی کردیمبای بای.ولی مامان میگه هر باختی میتونه یه تجربه خوب تو مسیر زندگیمون باشه اگه ازش درس بگیریم .باز خوبه این نکته اخلاقی رو از جام جهانی یاد گرفتم.چشمک.اینم چند تا عکس که مامان ازم گرفته

مامان این عکسم رو خیلی دوست داره میگه شبیه بازیکنهایی شدم که وقتی میبرن رو چمنها دراز میکشن.زبان

مثل اینکه مامان ناراحته.بزارین برم خودم یه گل به خاطر مامانم بزنم دیگه

ای بابا ..این توپم که لو رفت ....

اینم خوشحالی من و مامان به خاطر اون یدونه گلی که زدیم .

با این دستای رنگیم همه جا رو رنگ مالیدم و جای دستام روی همه سرامیکها بود.

واین اولین حکایت فوتبال دیدن من بود.تا بعدا بای بای بای بای

 

پسندها (6)

نظرات (6)

مامان مینا
5 تیر 93 13:51
ماشالا عزیزم خیلی کیان جون نازهممنون سر زدید لینکتون کردم..اینم آدرس جدید وبلاگمونه
نیلوفر
5 تیر 93 17:15
ای جاااان جیگری فوتبالی مرسی عزیزم به ما سر زده بودی....خیلی درگیر بودم ولی از این به بعد تند تند آپ میکنم...دلم براتون تنگ شده بود
مامان کیان
پاسخ
سلام نیلوفر جون .خدا رو شکر همتون خوبین .خیلی نگرانتون بودم .منم دلم واستون تنگ شده بود .مخصوصا سباستین نازم
مامان آیهان
6 تیر 93 1:26
سلام کیان جون جات تو استادیوم خالی خیلی نازی مثل همیشه
مامان مبین
6 تیر 93 20:44
بله عزیزم اگه شما نی نی گلوهای ما بازی میکردید حتما گل میزدید
مامانِ یسنا
7 تیر 93 13:35
وای خدای من. چه جیگریه این کیان ما. مامانی حســــــــــــــــــــــــابی بچلونش
مامانِ یسنا
7 تیر 93 13:37
من که رمز ندارم