امیرکیانامیرکیان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

گذری بر دنیای کودکانه امیر کیان...

بالاخره ماه دوازدهم

1393/4/7 13:43
نویسنده : مامان کیان
563 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه و سلام به پسر ناز مامان آقا امیرکیان.امروز داری با ماه یازدهم زندگیت خداحافظی میکنی و وارد ماه دوازدهم میشی .ورود به دوازده ماهگی مبارک عشقم.از فردا شمارش معکوس واسه تولد یک سالگیت شروع میشه و همه امید مامانی میخواد یک ساله بشه.کیانم چه زود گذشت مامانی و چقدر زیبا بود این یک سال که تو باهام بودی .بعضی روزا فکر میکنم اون موقع که هنوز نداشتمت زندگیم چقدر بی معنی بود .تو به همه زندگی من معنا دادی .دوست دارم همه چیزای زیبای دنیا رو به پات بریزم .دوست دارم قشنگترین لحظات دنیا تو زندگی تو ثبت بشه.وقتی میخندی دنیا مال منه وقتی میخندی من خوشبخترین فرد زمینم .ممنون که این خوشبختی رو به مامان و بابا هدیه دادی .

ورود به ماهگیت مبارک کیان عزیزم.

پسندها (5)

نظرات (7)

مامانِ یسنا
7 تیر 93 23:52
قرررررررررررررررررررررررررربونش برم. مبارکه خوشگلم
مامان کیان
پاسخ
مرسی خاله خوبم.
مامی
8 تیر 93 0:55
تولــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدت مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ.... امیر کیان جووونم
مامان کیان
پاسخ
ممنونم خاله مهربونم
مامی
8 تیر 93 0:55
مامانی با افتخااار لینکتون کردیم
مامان مبین
8 تیر 93 16:14
مممممممممممممبارک باشه عزیزم
مامان کیان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم.
مریم(مامان کیان)
8 تیر 93 17:00
بهت تبریک میگم راضیه جونم یک سال خیلی سخت و پشت سر گذاشتی...درسته بچه ها هر چقدر بزرگتر بشن مشکلاتشون هم بزرگتر میشه اما به نظر من بچه ها تا قبل از یک سالگی خیلی آسیب پذیرن و وقتی یک ساله میشن قویتر میشن
مامان لنا
21 تیر 93 12:16
تولدت پیشاپیش مبارک عزیزم
مامان کیان
پاسخ
مرسی خاله مهربونم
رخساره
25 تیر 93 2:01
پیشاپیش تولد یک سالگی امیر کیان ناز خاله مبارک چقد زمان زود میگذره مطمئنم یک سال متفاوت و شیرینی رو در زندگیت تجربه کردی همیشه شاد و سلامت باشین در کنار هم
مامان کیان
پاسخ
ممنون عزیزم .خیلی سال قشنگی بود .شما هم همیشه شاد باشی گلم