امیرکیانامیرکیان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

گذری بر دنیای کودکانه امیر کیان...

کارهای جدید من

1393/4/12 11:29
نویسنده : مامان کیان
405 بازدید
اشتراک گذاری

امروز میخوام از کارای جدیدم بگم .....

عاشق در یخچالم .خودم از پله ها بالا میرم و در یخچالو خودم به تنهایی باز میکنم .فکر کن به تنهایی........زبان.وبعد میشینم جلوشو اول یه نگا میندارم توش بعد که جای خوردنی ها رو شناسایی کردم وارد عمل میشم که مامانم سر میرسه غمگین

خیلی سحرخیزم قبل بابا و مامان بیدار میشم و با خرس پاپیون صورتیم که همیشه پیشم میخوابه بازی میکنم وقتی خسته شدم میرم سراغ بابای بیچارم و هر کاری از دستم بربیاد برای بیدار کردنش به کار میبرم .

جلوی آینه میشینم و صورتم رو میچسبونم به آیینه و خودمو توش تماشا میکنم و چون خیلی بامزه ام خودمو میبوسم و آیینه با جای دستا و لبای من خیلی خوشگلتر میشه

تلفظ چند تا رنگو یاد گرفتم .زرد و سبز .هی میگم زرد زرد  زرد ولی تشخیصش یکم وقت میبرهمتفکر

عین پسرای خوب دست میدم .سلام میکنم و میگم سع سع یعنی سلام .بابای میکنم .و بغل همه میرمو گریه هم نمی کنم .

تو کارای خونه به مامانم حتما کمک میکنم و اتاقمو که نگو خیلی مرتب میکنم .مثلا هر چی مامان گذاشته سر جاش کمک میکنم و بر میدارم .از گوش خرس قهوه ای میگیرم و کشون کشون میارم وسط پذیرایی مثل همین الان که مامان داره کارای منو مینویسه من با خرسم وسط آشپزخونه ام.خندونک

یه کار بامزه که میکنمو مامان خیلی دوس داره اینه که وقتی از بازی با خرسم خسته شدم سرمو میزارم رو شکم خرسمو میخوابم .چشمک

هر جا که از دست من چسب زدن با کمال میل می کنمشون.

وقتی در کشو ها رو باز میکنم و دستم گیر میکنه هر چی در توان دارم داد میزنم ولی از تخلیه کردن کشوی بینوا دست بردار نیستم .یعنی ببینید پشتکار منو ها.........

همین الان که مامان پای لپ تابه من دارم کشویی که پوشکهام توشه رو خالی میکنم و همه پوشکها وسط اتاقم هستن .

خلاصه من یه همچنین پسریم این روزا..................خندونک

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان مینا
12 تیر 93 12:48
ماشالا به آقا کیان که اینقدر زرنگه خیلی خوب کلمات ادا میکنهمامانی پس عکس پسری کوووو عزیزم منم رمز لطفا
مریم(مامان کیان)
12 تیر 93 12:52
عزیزم معلومه حسابی شیطون شدیا......... فکر کنم مامانت وقت سر خاروندن هم نداشته باشه
مامان بردیا شیطون
16 تیر 93 15:02
جووووووووووووووووووووووووووووووووووونم ماشالا....... پس حسابی بلا شدی
مامان کیان
پاسخ
بلهههههههههههه خیلیم بلا
رخساره
25 تیر 93 1:56
به به امیر کیان جوووووووووون باریکلا خاله چقده بزرگ شدی خاله جوووووووووون فدات فدات یه بوس برات