امیرکیانامیرکیان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

گذری بر دنیای کودکانه امیر کیان...

چه حس خوبی............

1393/4/13 20:39
نویسنده : مامان کیان
493 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 6 رمضان و13 تیر ماه 1393عصر یه روز تابستونی و هوای نسبتا خنک ساعت 20.30و چیزی بیشتر از نیم ساعت به افطار نمونده .کیان وبابا پدر و پسر رفتن واسه سفره افطاری خرید کنن .کیان سوار سه چرخش شد و با باباجون رفتن بیرون و من از پشت پنجره نگاهشون میکنم .چقدر لذت بخشه زندگی با تو پسرم از دیدن ذوق کردنهات از رابطه خوب پدر و پسری از دیدن قد کشیدنهات و بلند خندیدنهات از خوشبختی لبریزم .الانم خیلی احساس خوبی بهم دست داد که از پشت پنجره خنده هاو نگاه قشنگتو دیدم اومدم برات بنویسم که بهترین احساس دنیا رو دارم.و با وجود تو و بابا من خیلی خوشبختم .از هر دوتون ممنونم مردان زندگیم.

پسندها (7)

نظرات (13)

مامانِ یسنا
14 تیر 93 8:02
منم خیلی وقتا این حس قشنگو تجربه کردم. کیان جونو ببوسش جای من
مامان کیان
پاسخ
ممنون گلم
مریم(مامان کیان)
14 تیر 93 15:00
این از اون حساست که به منم زیاد دست میده خدا هر دوتا مردت و برات نگه داره عزیزم
مامان کیان
پاسخ
ممنون عزیزم
آرتین کوچولو
14 تیر 93 15:05
خدا مردای خونت برات نگه داره عزیزم.طاعات قبوللللللللل
مامان کیان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان بردیا شیطون
16 تیر 93 14:59
خدا حفظشون کنه...... عبادات قبول.. التماس دعا
مامان بردیا شیطون
16 تیر 93 15:00
کوچه ای را بود نامش معرفت ... مردمانش با مرام از هر جهت ... سیل آمد کوچه را ویرانه کرد ... مردمش را با جهان بیگانه کرد ... هرچه در آن کوی بود از معرفت ... شست و با خود برد سیل بی صفت ... از تمام کوچه تنها یک نفر ... خانه اش ماند و خودش جست از خطر ... رسم و راه نیک هرجا بود و هست ... از نهاد مردم آن کوچه است ... چونکه در اندیشه ام اینگونه ای ... حتم دارم از بچه های آن کوچه ای ..
مامان علی(نازی)
17 تیر 93 1:53
سلام هم شهری خوبم چه پسمل نازی دارین خوشحال میشم تبادل لینک کنیم عزیزم
مامان کیان
پاسخ
با کمال افتخار عزیزم لینکتون کردم
شادی
17 تیر 93 3:25
سلام دوست خوبم.چه پسمل جیگری داری.ببخشید دیر اومدم جواب بدم.ممنون که به ما سر زدی گلم با اجازه لینکتون می کنم.خدا عشقات رو برات هزاران سال نگه داره.
مامانی درسا
19 تیر 93 2:21
انشاالله همیشه این حس براتون تکرار بشه ....... انشاالله همیشه خوشبخت در کنار هم زندگی کنید دوست من .... ممنون بهمون سرزدین و ببخش که دیر اومدم
شادی
21 تیر 93 0:33
عشقم سلام چه پسر قند عسلی داری.ببخشید دیر سر زدم.لینکتون می کنم با اجازه
مامان کیان
پاسخ
ما هم با افتخار لینکتون کردیم خانومی
مامان لنا
21 تیر 93 12:13
امیدوارم همیشه ی همیشه شاد باشی و از احساس خوشبختی لبریز...
مامان کیان
پاسخ
این آرزوی قلبی من برای شما هم هست .همیشه شاد و خوشبخت باشین گلم
پگاه مامان آرتین
22 تیر 93 13:36
عزیزم چه مردای پرکاری.دست مامانم درد نکنه که سفره روآماده می کنه تاشما برسین
مامان تینا و...
24 تیر 93 18:39
سلام عزیزم ممنون که به ما سرزدید با افتخار شما رو لینک میکنیم کیان نازم رو ببوسید
رخساره
25 تیر 93 1:55
سلااااااااااااااااااااااام ما اووومدیم این حس خیلی شیرینه و منم این روزا تجربه میکنمش قربون امیر کیان که مردی شده واسه مامانش
مامان کیان
پاسخ
آره رخساره جون خیلی روزای شیرینی هستن .دیدن قد کشیدنش خیلی زیباس