امیرکیانامیرکیان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

گذری بر دنیای کودکانه امیر کیان...

بالاخره راه رفتی

1393/5/13 0:56
نویسنده : مامان کیان
508 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 12 مرداد بالاخره خودت راه رفتی .قدمهات همیشه استوار و محکم باشه مامان جون.امروز وقت واکسن یک سالگی بود من فرم بهداشت رو پر میکردم که شما و بابا اومدید و من با عجله گفتم چیزی نمونده تموم میشه بریم واسه زدن واکسن که بابا با لبخند گفت ما واکسن زدیم و من با تعجب این شکلی بودمتعجب.آخه اصلا گریه نکردی حتی یه کوچولو .جالبش اینجاست که لبخند میزدیسوال.آفرین به پسر شجاع خودم امیدوارم تو همه لحظه های زندگیت مثل امروز محکم باشی.یه اتفاق جالب دیگه این که خودت راه رفتی و من خیلی ذوق زده بودم .البته روز تولدتم 3 قدم برداشته بودی ولی این بار دیگه تقریبا کامل راه افتادی .محکمترین و استوارترین قدمها تو مسیر زندگیت آرزوی قلبی منه عشقم .از خدا به خاطر داشتن این لحظات زیبا روزی هزار بار هم شکر کنم کمه.

پسندها (4)

نظرات (9)

مامان رخساره
13 مرداد 93 2:05
قربون آقا کیان و قدمهای کودکانه اش با آرزوی قدم برداشتنت در راه بهتریهای خداوندی
مریم(مامان کیان)
13 مرداد 93 13:20
عزیزم مبارک باشه راه میری مامانش کمرت و ببند که از این به بعد کل روز و باید بدویی
مریم(مامان کیان)
13 مرداد 93 14:52
بیخود از این قیافه ها نگیر یک سال خیلی سخت در پیش داری!!!!! این و جدا میگم یه لحظه هم ازش غافل نشو خیلی مواظبش باش تا خودش عقلش برسه و بتونه از خودش مواظبت کنه منظورم تو راه رفتن و بالا پایین رفتنه!!!!
مامان کیان
پاسخ
چشم....حتما
مامان بردیا شیطون
13 مرداد 93 19:27
ماشالا به این گل پسر...... یکسالگیت هم مبارک عسل خاله.....
مامان تینا و...
14 مرداد 93 9:12
آفرین کیان جان امیدوارم تمام گامهای زندگیت رو با موفقیت برداری
مامان کیان
پاسخ
ممنونم خاله مهربون خودم
samira
16 مرداد 93 12:53
مبارک باشه عزیزم مواظب خودت باش
مامان دینا
16 مرداد 93 13:39
امیر کیان جان راه رفتنت مبارک باشه خاله مامانی کارت تو هم در اومده
مامان کیان
پاسخ
بله دیگه حسابییییییییییییییی
مامان جوجه
19 مرداد 93 12:48
ای جونم مبارکه خاله جون اولین قدم هات ایشالا همیشه موفق و شاد و سلامت باشی
پگاه مامان آرتین
19 مرداد 93 17:02
عزیزم ایشالا همیشه ثابت قدم باشی.مامان جونش تبریکککککککککککککک