امیرکیانامیرکیان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

گذری بر دنیای کودکانه امیر کیان...

برف پاییزی !!!!

1393/7/28 9:49
نویسنده : مامان کیان
551 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به یدونه عشق مامان به پسر خوشگل و نازم.بوس.روز پاییزی برفیت بخیر..امروز 28 مهر ماه 1393 اولین روز برفی و پاییزی بود که هم شما برای اولین بار تجربه کردی هم من ....این اولین بار که تو مهر ماه برف میشینه روی زمین ....از دیروز بارون حسابی میبارید ولی از نیمه های شب تبدیل به برف شد .راستش جا خوردم ....!!!صبح که از خواب بیدار شدم و از پنچره بیرون رو نگاه کردم دیدم همه جا سفید.............از تعجب کلی جلو پنجره میخکوب شدم و بیرون رو تماشا کردم ...آخه قبل از اینکه همه جا برگ زرد و نارنجی بشه همه جا سفید شده بود .....من عاشق پاییزم عاشق خوردن بارون به برگهای خشک و طلایش و کلی برنامه ریزی کرده بودم که زیر بارون بریم و از پاییز لذت ببریم که زمستون مهمون پاییز شد.تعجباینم یه تجربه قشنگ پاییزی شد شاید زمستون دلش خیلی واسه پاییز تنگ شده بود و زودتر اومده بهش سر بزنه محبت .....فعلا تا اطلاع ثانوی شعر پاییزی ویرایش گشته خندونک

پاییز پاییز پاییزه                از آسمون برف میریزه

هوا شده خیلی سرد    بجای برگ زمین پر از برف

این عکسو ساعت 8.5 صبح امروز از پنجره خونمون گرفتم .....

 

پسندها (9)

نظرات (7)

مریم(مامان کیان)
28 مهر 93 11:03
سلام راضیه جون کیان خوشگلم خوبه؟ مگه شما کجا زندگی میکنین که امروز برف داشتین ما که فقط باد و بارون داریم تو تهران
مامان کیان
پاسخ
سلام عزیزم ما تو ارومیه زندگی میکنیم .اینجا یه برف حسابی بارید ....طوری که همه جا حسابی سفید شده بود ....قشنگ بود جای همه خالی
مامان تینا و...
28 مهر 93 12:26
بررررررررف خوش به حالتون کاش تو شهر ما حداقل یه کم بارون میومد
مامان کیان
پاسخ
بله دیگه .....راستش من خودمم جا خوردم .شاید خدا دلش واسه دریاچمون که داره خشک میشهسوخته و امسال بارندگی بهتره....هر وقت اینجا برف یا بارون میاد همه خوشحال میشن که شاید دریاچمون نجات پیدا کنه ...
رخساره
28 مهر 93 18:22
سلام راضیه جان چه خوب که برف اومده و خدا نعمتشو براتون فرستاده ایشاله سال پر نعمتی داشته باشین به عکس هم از امیر کیان خوشگلم میگرفتی تو برف خو دلمون براش تنگیده بوسش کن از طرف من خیییییییلی
مامان کیان
پاسخ
مرسییییییی خانومم شما هم کیان کوچولوتون رو ببوسین .بله از بابت نعمت که خدا از آسمون فرستاده همه مردم خوشحالن شاید فرقی به حال دریاچمون بکنه
مامانِ یسنا
28 مهر 93 18:50
چه زود برف اومده؟؟؟؟ البته اینجا هم تو ارتفاعات برف اومده. هوای اینجا هم سرده خیلی اما فعلا جز بارون و بارون و بارون چیزی ندیدیم. مواظب کیان کوچولو باش. بوووووووووس از راه دور به کیان خوشگلم
مامان کیان
پاسخ
بله عزیزم امسال خیلی زودتر از سال قبل برف باریده و هوا هم خیلی سرده.....سالهای قبل از آذر ماه بارش داشتیم .شما هم یسنا جون رو ببوس
نگار
3 آبان 93 11:31
سلام راضیه جون. خوش به حالتون. ما که توی عسلویه هنوز کولر روشن می کنیم... منتظرم دوره ی کاریم زودتر تموم بشه برم تهران یکم هوای خنک بخورم...
مامان عسل 
4 آبان 93 10:05
سلام دوست گلم وب زیبایی داری خداپسملی نازتو حفظش کنه واااااااااای برف راستش زیادطرفداربرف وسرمانیستم عاشق تابستونوبهارم ولی خوب بایداین فصلهابرن تااونی که منتظرشیم بیادیعنی بهاروتابستوناینم ازخصوصیاتمه دیگه ازسرماعاجزم ......به وبم بیاتاباهم دوست بشیم گلم خوشحال میشم
فاطمه
5 آبان 93 14:50
سلام عزیزم . خوش حال میشم به وبلاگه من و پسرم هم سر بزنید . با اجازه اتون من لینک اتون کردم .