امیرکیانامیرکیان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

گذری بر دنیای کودکانه امیر کیان...

شیرین زبون من

1393/8/10 21:13
نویسنده : مامان کیان
724 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر شیرین زبون مامان ..اگه بدونی چه دلبری شدی ...چه زبونی داری ....روزی هزار بار بوست میکنم لپ تپلم ....از دیروز همش اسمت رو صدا میکنی و میگی ......اییان خندهیعنی همون کیان وقتی حرف میزنی میخوام بخورمت ....تقریبا همه چیزا رو که میگم تکرار میکنی و خیلی عالی متوجه حرفام هستی و هر کاری میگم سرتو تکون میدی و میگی اشم یعنی چشم .تو جمع کردن خونه به مامان کمک میکنی و وقتی میگم کیان جون ماشینتو ببر بزار تو اتاقت سریع میبری میزاری ...یا وقتی چیزی رو میریزی و میگم جمع کن فوری جمع میکنی و حین جمع کردن میگی جم....جم...جم یعنی دارم جمع میکنم ....به من میگی مامانی و به بابا هم بابایی جالب اینکه من یادت ندادم و خودت یاد گرفتی .وقتی میگی مامانی و خودتو لوس میکنی اصلا نمیتونم جلوی خودمو بگیرم و میخوام درسته بخورمت ...وقتی بای بای میکنی به همه بوس میفرستی ....اینم خودت یاد گرفتی .کلا بلدی چه جوری دل همه رو تسخیر کنی ...وقتی در یخچال رو باز میکنی میگم کیان در رو میبندی شما هم در و میبندی و بعدشم میگی آهانه....اون روز بابا بهت گفت کیان برو یه دستمال کاغذی واسه بابا بیار و شما رفتی و دقیقا یه برگ از دستمال کاغذی رو آوردی و من در کمال تعجب بودم که چطور متوجه شدی تعجب.کلا از خیلی کارات تعجب میکنم خیلی خوب همه چیزو متوجه میشی و واضح و شیرین حرف میزنی آفرین به پسر باهوش مامان....کیان جونم چند روز پیش واست یه کت گرفتم که انقدر دوستش داری وقتی میپوشی کلی کیف میکنی منم دیدم خیلی خوشت میاد بردمت پیاده روی نمیدونی چقدر بهت خوش گذشت عشقم اینم عکس کتت وقتی میریم پیاده روی

پسندها (8)

نظرات (7)

مامان نی نی
11 آبان 93 7:39
کت جدید مبارک خوش تیپه خاله،چقدرم بهش میاد
مامانِ یسنا
15 آبان 93 12:40
ماشالا به این گل پسری. عکسش چقد ناز شده.ببوسش مامانش
مامان کیان
پاسخ
ممنون عزیزم شما هم یسنا جون رو ببوسین
مامان مینا
16 آبان 93 14:29
وای خدا کیان خوشتیپ وجیگرموو چقدر دلم تنگ شده بود مامانی جون ممنون که به یادمون بودی.ما خوبیم عزیزم تبریک میگم که با موفقیت دوره ارشد رو به پایان رسوندی چه رشته ایی خوندین؟؟
مامان کیان
پاسخ
ممنونم عزیزم ما هم دلمون واسه شما تنگ شده بود .
مریم(مامان کیان)
18 آبان 93 12:23
سلام راضیه عزیزم قربون کیان قشنگم بشم با این همه شیرین زبونیش الان خیلی سن خوبیه همه اش میخوای درسته قورتشون بدی انقدر با مزه میشن کیف شو ببر راضیه جون خوب آخه کتش خیلی خوشگله واسه همین دوستش داره مبارکش باشه
مامان کیان
پاسخ
سلام عزیزم بله کیان و شیطونی هاشو شیرین زبونی هایی که دلمو آب میکنه ....ممنون عزیزم
مامان رخساره
20 آبان 93 3:40
مبارکه کتت خاله جوووون شیرین زبووووووووونم مث همیشه ناز و خوش تیپ
مامان کیان
پاسخ
خیلی ممنون خاله
کیان
21 آبان 93 13:26
حرف نداره آقا کیان . هرچی باشه هم اسمیم دیگه
نگار
22 آبان 93 8:44
ای جااان. خدا حفظش کنه این پسرک شیرین و نازنین رو...