امیرکیانامیرکیان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

گذری بر دنیای کودکانه امیر کیان...

ما دو نفر

1393/9/3 13:20
نویسنده : مامان کیان
754 بازدید
اشتراک گذاری

کیان:مامانی

من:بله مامان

کیان:مامانیییییییی..

من:بله مامانم

کیان:جان

وبعد صورتتو میچسبونی به صورتم و یک دلبری میکنی که نگوووو

من:بوسبوسو یک عدد مامان که میخواد درسته قورتت بده.این حرفای دلبرانه رو از کجا میاری شیطون
 

 

من:من بزی دارم خیلی قشنگه این بز شیطون زبر و زرنگه میره صحرا چی میگه؟؟؟/

کیان:بع بع

من:تو ی جنگل داد میزنه؟؟؟

کیان :بع بع بع

این شعر و به همراه چند تا صدای حیوون دیگه روزی هزار بارم واست بخونم بازم دوست داری...

وقتی شعر میخوندیم از ته دل میخندی و سرتو تکون میدی و دست میزنی و هی میگی مامان بخون..

 

من:کیان بابایی کووووو

کیان:کاعع(سر کاره)

 

من:دارم با تلفن حرف میزنم گوشیم زنگ میخوره

کیان:مامان گوشیییییی(یعنی گوشیت زنگ میخوره)

ومن این شکلیم:تعجب

 

 

و اما ماجرای مسواک زدن ما که فیلمی واسه خودش

من:کیان بیا دندونامونو مسواک بزنیم باشه

کیان:..چشم(چنان ذوقی میکنی که نگو حالا بگو چرا ؟ادامشو بخون)

من:مسواک به دست آماده مسواک کردن دندون

کیان:در حال گرفتن مسواک من

من:سکوت

بلههههههههه قضیه از این قراره که کیان به شرظی حاضره دندوناشو مسواک بزنم که کیانم دندونای منو مسواک بزنه حالا قیافه ما دیدنیه

من مسواک به دست دندونای آقا رو مسواک میزنم و آقای محترم با شوق فراوان دنونای مامانو

گریه

و در پایان کیان بسیار خرسند

 

 

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (6)

مامان نی نی
3 آذر 93 13:37
ای جااااانم، قربونت بشم من آخه.اگه دستم بهت برسه محکم میچلونمت.
مامانی رادین
3 آذر 93 14:20
سلام عزیزم چه پسر نازی دارین خدا براتون حفظش کنه
مامان کیان
پاسخ
ممنون عزیزم
فریده مامان آیهان
3 آذر 93 14:33
سلام ماشالله به کیان جون شیرین زبون.منم خیلی با مسواک زدن ایهان مشکل دارم وقتی هم با هم میخوایم مسواک بزنیم مسواک منو میخواد
مامان کیان
پاسخ
اخییی همه بچه ها این مدلین فریده جون .منم کیان انقدر ذوق نشون میده واسه مسواک ردن دلم نمیاد بزنم تو ذوقش .راستش اینم یه مدل آموزشه که بد هم جواب نمیده .تازه کلی هم میخندیم .به مسواکم علا قمند میشه
مامان
3 آذر 93 19:54
قربونش برم چه بامزه و شیرین زبونه این گل پسر. دوسش دارم هزار هزارتا.. ما هم بعد سه ساااااااال همچنان با این پروژه مسواک داستانها داریم... ببوس لپای گل پسری رو جای من مامانش
مامان کیان
پاسخ
ممنون عزیزم شما لطف دارین شما هم یسنای نازم رو ببوسین
مریم(مامان کیان)
4 آذر 93 19:19
قربونت بشم کیان جونم انقدر بانک و شیرینی.... اوه تا اینا بیان به مسواک عادت کنن ما پیر شدیم ... کیان که بعضی شبا میگه مامان منکه همه شب زدم خوب این یه شب نزنم
مامان کیان
پاسخ
بله مریم جون واقعااااااا منم به زور اینکه دندونای منو مسواک بزنه به مسواک علاقمندش کردم حالا باز بهتره قبلا اصلا دوست نداشت مسواک بزنه اما حالا علاقه نشون میده.
مامان رخساره
8 آذر 93 16:43
عزیزززززززمی با این حرف زدنت نازنازی