امیرکیانامیرکیان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

گذری بر دنیای کودکانه امیر کیان...

ماجراهای تماشای TV

1393/9/7 0:40
نویسنده : مامان کیان
956 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام من اومدم ...با ماجراهای تماشای کارتون ...همه عکسای بالا مربوط به زمانیه که من در طی روز کارتون تماشا میکردم و مامانم عکس میگرفت...حتی بغل بابا هم که بودم و به خیال خودم در امنیت کامل تلویزیون تماشا میکردم از دست هنر عکاسی مامان در امان نبودم ...در ضمن همه کانالا رو هم خودم عوض میکنم خندونک...

به کنترل میگم کنکولول و به تلویزیون میگم کارتون.در ضمن باتری کنکولول دوس ندارمو معمولا بعد از اینکه کنکولولو گیر انداختم اولین کار ضربه حسابی تو سر کنترل بیچاره و خارج کردن دل و رودش که همون باترییهاست و بعد هم پنهان کردن آن تو یه مخفیگاه درست و حسابی که دست مامانم بهشون نرسهو اونم جایی نیست به جز پشت تلویزیون و یا اخچال ....همون یخچالخندونک..

اصلا سرتون رو تکون ندید من شیطون نیستم تعجباین کارو به این دلیل انجام میدم که مامانم کانال عوض نکنه در ضمن همش همش تا به امروز فقظ 3 تا کنترل خراب کردم که سومی هم وضعیتش اورژانسیه

این بود انشای من

 

پسندها (11)

نظرات (6)

مامان صفورا
7 آذر 93 1:41
خیلی باحال بود انشات مامانی من که بهش 20 میدم آفرین به تو پسر باهووووووووووووووووووووووش
مامان نی نی
8 آذر 93 11:10
ای جاااااانم،خاله شما کی اینقدر بزرگ شدی؟!!!!
مامان کیان
پاسخ
یواشکی بزرگ شدم خاله جون
مریم(مامان کیان)
8 آذر 93 12:10
وای با چه دقتی تی وی میبینه!!!!!!!!! انگار چه مطلب مهمی داره نشون میده راضی جون پسر خوشگلتو ببوس که خیلی ماهه
مامان کیان
پاسخ
بله مریم جون خیلی دقت میکنه نسبت به همه چیز این طوریه موقعی که بهش چیزی یاد میدم یا شعر میخونم اول با دقت نگاه میکنه و بعدش تکرار میکنه ...ممنون گلم شما هم کیان نازم رو ببوسین
مامان رخساره
8 آذر 93 16:52
راستی عزیزم 16 ماهگیت مبارک آخه به تاریه وبلاگت که نیگا کردم امروز 16 ماه رو تموم کردی
مامان کیان
پاسخ
ممنون عزیزم بله کیان ما هم 16 ماهه شد و چیزی به یک و نیم سالگیش نمونده
مامان دینا
8 آذر 93 17:25
عزیزم ممنون که به کا سر زدی امیدوارم بازم بیان یعنی من لینکتون میکنم پسری رو هم خدا حفظش کنه خیلی نازه
مامان کیان
پاسخ
مرسی عزیزم لظف دارین
عاطفه
9 آذر 93 11:38
ماشالا ماشالا ماشالا چه پسر ماهي داري...خدا حفظش كنه برات عزيزم...
مامان کیان
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری