امیرکیانامیرکیان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

گذری بر دنیای کودکانه امیر کیان...

بهت افتخار میکنم

1393/9/10 21:54
نویسنده : مامان کیان
1,359 بازدید
اشتراک گذاری

پسر مودب و نازنینم سلام امروز اومدم برات از مهمونی که عصر رفتیم بنویسم از اینکه شما خیلی خاصتر از بقیه ای و باهوشتر ...از اینکه امروز پیش همه سینه ام رو با افتخار جلو داده بودم و به وجودت افتخار میکردم وپر از غرور بودم....امروز یه مهمونی رفتیم پر از آقا پسر دو سه نفری همسن شما و یه چند نفر هم کوچیکتر و بزرگتر از شما  تو اون جمع بود که فهمیدم که شما پسر ناز من با بقیه خیلی فرق داری...قضیه از اینجا شروع شد که همه بچه ها تو خونه میزبان بیچاره بدو بدو میکردن و چه دادی میزدن .....نگووووووو.من همیشه تو خونه به شما میگم که بدو بدو مال پارک  و روی مبل میشینن و نمیپرن و داد  زدن کار خوبی نیست و خلاصه هزار و یک تا اصول اخلاقی که شما همشو گوش میدی فدات شم ماه من...امروز انقدر مودب بودی که جا خوردم چون فکر میکردم حتما بچه ها وسوست میکنن و تو هم بچپه ها رو همراهی میکنی و شلوغی میکنی ولی نه اینطور نبود.راستش دنبالشون میرفتی و براشون لبخند میزدی و دستشون رو میگرفتی ولی اصلا روی مبلا نرفتی آفرین ..از مامان قبل از برداشتن وسیله یا شکلات اجازه گرفتی آفرین میوتو توی ظرف گذاشتی و پوست گرفتی  آفرین به همه با بله جواب دادی آفرین .آروم نشستی و کارتون تماشا کردی آفرین...در حالیکه همسن و سالای شما هیچکدوم اینطوری نبودن و حتی به حرف ماماناشون گوش نمیکردن .علاوه براین خیلی چیزا بلد بودی که حتی بزرگتر از شماها بلد نبودن مثل تمام اعضای صورت و بدن به فارسی و بعضی ها رو انگلیسی و تمام وسایلی که در اطرافت بود رو کامل و واضح ادا میکردی ..رنگهاو اعداد و سئوالاتی که تو خونه ازت میپرسیدم و شما عالی بودی ..راستی چون تقریبا همه چیز اطرافت رو خوب میشناسی و حتی جمله بندی رو هم شروع کردی احساس کردم توانایی داری تا زبان انگلیسی یادت بدم و چند وقتیه انگلیسی هم وارد برنامه کارمون کردیم...امروز یه نفر تو جمع بهم گفت آفرین چه پسر باهوشی داری از اینکه جمله بندی میکنه و در این سن انقدر مودبه تعجب میکنم .اونجا بود که شدم پر از غرور ....پر از خوشحالی .دلم میخواست بغلت کنم و با همه وجودم تو بغلم فشارت بدم .دوستت دارم پسرم ممنون که مال منی و به وجودت افتخار میکنم ...

پسندها (6)

نظرات (4)

مامان
11 آذر 93 9:08
آفرین به پسر باهوش و مودب. بووووووووووس هزارتا.
رخساره
17 آذر 93 19:11
آفرین امیر کیان آفرین به تو پسر خوب و آفرین به مامانت که انقده خوب تربیتت کرده ایشاله که همیشه همینطور باشی و مامان هم همیشه بهت افتخار کنه ایشاله کیان منم اینجوری بشه ، مثل تو مودب و مهربون و باهوش راستی مامانی بیا به ما هم بگو که چیکا کردی پرت انقده آقاست؟؟؟؟
مامان کیان
پاسخ
مرسی خاله مهربون خودم
مامان امیرعلی
21 آذر 93 19:07
ماشال...پسری باریکلا...
نگار
22 آذر 93 8:02
مامان کیان به ما تازه کارها هم از تکنیک های تربیتی تون یاد میدی؟!!