امیرکیانامیرکیان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

گذری بر دنیای کودکانه امیر کیان...

عکس

1393/10/8 19:09
نویسنده : مامان کیان
783 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر ماهم که این روزا خیلی بلا شده.....این روزا گرفتن عکس کلا غیر ممکنه مگر شکار لحظه ها و یا مشغول کاری باشی ..لغت نامت دیگه 1000 صفحه رو هم گذشته .تمام وقت و بدون وقفه با هم حرف میزنیم و بازی میکنیم .

دست همو میگیریم و دور اتاق میچرخیم و میخونیم 

حمومک مورچه داره

بشین و پاشو خنده داره

حالا با هم چیکار کنیم

بشینیم

این یکی از بازیهامونه که دوست داری.

بازی دوم بازی با کتاب حیوانات که من میشینم و شما ورق میزنی و تک تک حیوانات رو با اسمشون میگی و بعد دوتایی واسه شما دست میزنیم...

بازی سوم که وقتی تو اشپزخونه هستیم و من کلی واست حیوانات گرفتم که میچسبونی به یخچال و بلند میگی مانی(مامانی)ببر ...منم میگم آفرین همشو بچسبون و مرتب با صدا زدن اسمشون میچسبونی به یخچال

بازی بعدی جمع کنه ....که خونه رو با هم جمع میکنیم و من اسم اسباب بازی ها رو میگم و شما میاری و میندازی تو سبد اسباب بازیها

انگلیسی رو خوب یاد گرفتی تقریبا همه اعضا صورت و چند تا حرف دیگه ..هر

 

فعلا همینا یادمه راستی باید اسممو عوض کنم چون بهم میگی مانی بوس.

 

وقتی در حین خوندن کتاب همه حواست به تلویزیونهسکوت

کیان با حدیث جون شب یلدا

کیان من با کتی که پارسال وقتی گوچولو بودی مامان بزرگم برات بافته بود روحش شاد.گریه

انقدر قشنگ خوابیده بودی که از نگا کردنت سیر نمیشدممحبت

وقتی با ژست نشستی

اربعین حسینی بود حلوای نذری آورده بودن تا اومدم دیدم ............تعجب...شکمو

عینک بازی با عینک ماماننه

انقدر سایتو دوست داشتی که همش بوسش میکردی...من چطوری تو رو نخورم آخه خودت بگوبوسبغل

عکسایی که با هزار مکافات گرفتم و کیفیتشون پایین شد ولی با این حال گذاشتمشون دلخور

 

پسندها (15)

نظرات (18)

مامان مبینا
8 دی 93 19:11
چقد نانازه خدا نگه دارش باشه
مامان کیان
پاسخ
ممنون از لطفتون
مامان محمد
8 دی 93 21:31
سلام ماشالله به پسرت خدا حفظش کنه
مامان ماریا
9 دی 93 20:39
قربونش ،خدا تیپشو برم خودش که خوشگل تیپشم جیگر چی آفریدی خدا انشالله زیر سایه پدرومادر و حضرت علی (ع)همیشه سالم و سلامت باشید
مامان کیان
پاسخ
ممنون خاله جون چشماتون خوشگل میبینه
کیان
10 دی 93 14:57
خوشگلی خوشگلی خوشگلللللللللللللللللللللللللللللللللل
مامان کورش
11 دی 93 21:25
خاله فدات بشه چقدر خوشگلی عزیزم,دیگه چیزی نمونده ایشالا عید امسال میبینمت,دلم واست یه ذره شده کیانم.
مامان کیان
پاسخ
ممنون خاله منم خیلی دلم میخواد شما و کورش جونو ببینم دلم براتون تنگ شده
مامانی و بابایی دخمل طلا
12 دی 93 11:00
سلام مامانی کیان جون کیان جون ماشالله روز به روز نازتر و بانمک تر میشه انشاالله همیشه خدانگهدارش باشه واقعا هم شکار لحظه ها کردی سوژه هاتون خیلی نازه از بازدیدتتون خیلی خوشحال شدم منتظر حضور گرمتون هستم
مامان بردیا شیطون
12 دی 93 15:05
ای جااااااااااااااااانم ماشالا چه جیگری شدی فدات بشم چه کارایی یاد گرفتی افرین گل پسر خاله
مامان کیان
پاسخ
بله خاله خیلی کارا یاد گرفتم و حسابی بزرگ شدم دیگه
مامانی رادین
13 دی 93 2:34
ای جون دلم چه عکسای نازی هزار ماشالا بوووووس
مامان رخساره
13 دی 93 12:35
سلام سلام خوشگل پسر فدای اون چشا و لبا و صورت ماهت ناناز خیلی خوشحال شدم از دیدن این همه عکس از کیان جووونم صورتی هم خیلی بهت میاد نفس
مامان کیان
پاسخ
سلام خاله رخساره جون ..ممنون .
مریم(مامان کیان)
13 دی 93 13:34
عزیزم چقدر ماه تر و شیطون تر شده چقدرم عکسای خوبی داره قربونش بشم مامانش کلی ببوسش جای من
مامان کیان
پاسخ
ممنون شیطونتر که نگووووووووشما هم کیان عزیزمو ببوسین
کیان
17 دی 93 8:40
آفرین به آقا کیان که کتاباشو می خونه زبان انگلسیشم خوب یاد گرفته
مامانی و بابایی دخمل طلا
17 دی 93 11:00
الهی من چه می بينم ز احمد،
چه زيبا منظری دارد محمد(ص)،
مبارك بر علی و دخت احمد،
طلوع صادق(ع) وجشن محمد(ص).
میلاد 2 نور مبارک
 التماس دعا
مامانی عسل
17 دی 93 22:47
سلام دوست خوبم یکی یه دونه ما عسل ور جشنواره شرکت کرده . ر.زهای آخر جشنواره هست و به رای و حمایتت نیاز داره.خوشحال میشم عدد 90رو به شماره 1000891010 پیامک بزنی تا به رای هاش اضافه بشه.از هر خط فقط یک رای ثبت میشه.لطفا اگر می تونی رای های بیشتری بهش بده. ممنون .به ما هم سر بزن خوشحال می شیم.
مامان علی(نازی)
17 دی 93 23:40
آفرین به کیان جون که خوب حرف میزنه و بازی میکنه و پسرماهیهعزیزم خصوصی دارین
مامان مینا
20 دی 93 13:13
وای خدا چقد کیان جون ناز و آقا شده مامان ممنون که بهمون سر میزنی.ایشالا محفل خانوادگیتون همیشه گرم باشه
مامان و بابا
21 دی 93 14:15
سلام عزیزم محمدهانی هم روز تولد کودک شماست.7 مرداد 92 به دنیا اومده اگه دوست داشتید بیاید تا تبادل لینک کنیم
مامانی و بابایی دخمل طلا
22 دی 93 15:49
____________$$$$$$ ___________$$$$$$$$ ___$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$ ___$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$ ____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$ ________$$$$$_$$$_$$$$$ _$$$$$$$$$_ $____$_$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$ $______$ $$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$______ $$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$_$_____$_$$$$$$$$$ _________$$$$$_$$$_$$$$$ _____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$ ____$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$ ____$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$ ____________$$$$$$$$_$$ _____________$$$$$$_ $$ ______$$$$$_________$$ _____$$$$$$$_______ $$ ___$$$$$$$$$$$_____$$ _____ $$$$$$$$$___ $$ ________$$$$$$$__$$ __________$$$$$_$$ ___________$$$$$$ ____________$$$$ _____________$$ ____________$$____$$$$$$$ ___________ $$___$$$$$$$$$$ ___________$$__$$$$$$$$ ___________$$_$$$$$$ ___________$$_$$$$$ ___________$$$$$$ ___________$$$$ ___________$$ تقدیم به کیان کوچولو
کیان
30 بهمن 93 14:11
حیفم اومد نگم اون عکس تو خوابت خیلی خیلی قشنگه