امیرکیانامیرکیان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

گذری بر دنیای کودکانه امیر کیان...

حمام

1393/1/31 17:19
نویسنده : مامان کیان
275 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه.اگه بدونین این پسر من چه بلا شده .دیروز میخواستم ببرمش حموم و لباساش رو در میاوردم که عین ماهی از زیر دستم لیز میخورد و روی تخت این طرف و اون طرف میرفت و خلاصه دلش حسابی بازی میخواست. تو حموم هم کلی آواز خوند و آب بازی کرد .تازه گی ها از میز و مبل و پله میگیره و خودش رو نگه میداره و من همش دنبال آقای محترم میافتم که نکنه زمین بخوره .خلاصه کیان نگو بلا بگو شیطون شیطونها بگو

 

 

ماچماچماچماچماچ

 

 

اینم عکس کیان شیطون بعد حموم و آب بازی و تمرین آواز که از خستگی بغل مامی میخواد لالا کنه .قربون چشمای خستت بشه مامانماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان بردیا شیطون
31 فروردین 93 19:19
من بدهکار توام ای مادر همه جانی که به من بخشیدی لحظاتی که برای امن من جنگیدی و بدهکار توام عمرت را روزهایی که ز من رنجیدی اشک ها دزدیدی، و به من خندیدی من بدهکار توام ای مادر!
مامان بردیا شیطون
1 اردیبهشت 93 21:54
قلب من سنگفرش آنهاییست که گاهی یادی از وجود خسته ام میکنند!
مریم(مامان کیان)
11 اردیبهشت 93 10:39
نه به اونکه چند روز سر میزنم اصلا آپ نمیکنید نه به حالا گیج شدم نمیدونم کدوم و نظر گذاشتم کدوم و نه؟؟
مامان کیان
پاسخ
راست میگین به خدا این چند روز وقت داشتم همه مطالبو با هم گذاشتم.