امیرکیانامیرکیان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

گذری بر دنیای کودکانه امیر کیان...

اثر هنری مامانی

1393/2/6 1:09
نویسنده : مامان کیان
546 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای وبلاگی و به همه مهمونای کلبه کودکانه کیان جون.امروز جمعه و روز تعطیلی بود ولی ما تعطیل نبودیم چون بابا ی کیان کار داشت و ما برای اینکه روز تعطیل رو تنها نمونیم رفتیم خونه مادر .کیان کلی با عروسکش tospikو سه چرخش بازی کرد منم ازشون عکس گرفتم .مادر کیان یا به عبارتی مامان من دانشجوی رشته طراحی هست میبینین کیان چه مادر جون مدرنی داره .من وقتی شیشه رنگها رو روی میز دیدم شروع به نقاشی کردم و ابتکارم چنان گل کرد که کیان به عنوان شاهکار هنری به صورت زیر که در تصویر مشاهده میکنید در اومد من که به زور این شیطون بلا رو رنگ کردم از شاهکارم راضی بودم

 

عصرکه میخواستم آقا کیان رو ببرم پارک بعد اینکه آماده شدم رفتم لباسهای کیان رو اتو بزنم تا اومدم کیان و مادر همدیگه رو بغل کرده بودن و خواب بودن .و اینطوری شد که ما پارک نرفتیم ولی در عوض من و کیان و tospik یه رو تعطیل بامزه و جمع و جور داشتیم .

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سهند و سپهر
7 اردیبهشت 93 8:45
سلام عزیزم پسریتون خیلی خوشگله هزارماشالا من لینکتون کردم یه کیان دیگه هم توی لینکهام دارم و قاطی کردم
مامان کیان
پاسخ
خیلی ممنون.
مامان جوجه
7 اردیبهشت 93 23:08
سلام خاله شما چقدر نازی ماشالا اسم گل پسر ما هم اقا کیان! مثل شما نازنازیه خداحفظت کنه لینکتون کردم با اجازه!
مامان کیان
پاسخ
خیلی ممنون ما هم لینکتون کردیم.
رخساره
11 اردیبهشت 93 1:06
سلام به کیان خاله خاله جون ممنون که با مامانی اومدین به وب دوستت کیان سر زدین خوشحال شدیم گل ناز ماشاله خیلی خوجلی خاله مامانی واسه پسرم اسپند دود کن
مامان کیان
پاسخ
مرسی خاله جونی
مریم(مامان کیان)
11 اردیبهشت 93 10:34
وای چه ناز شده با این نقاشی میخوام بخورمش
مامان نیلو
15 اردیبهشت 93 22:48
چقدر بامزش کردی عالیییی شده