امیرکیانامیرکیان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

گذری بر دنیای کودکانه امیر کیان...

چه زود گذشت

1393/2/11 17:02
نویسنده : مامان کیان
257 بازدید
اشتراک گذاری

باورم نمیشه چه زود گذشت چه شیرین گذشت و چرا من گذر زمان رو حس نکردم .کیان وارد 10 ماه شد .کم کم استقلال درغذا خوردن  میخواد و دلش میخواد دو دستی بره توی ظرف غذا .دلش میخواد خودش قدم برداره و راه بیافته .وقتی بهش غذا میدم برا تشکر دستش رو میذاره روی صورتم و این مدلی نگام میکنهزیبا.منم دلم میخواد بخورمش .خوشمزه.چند تا عکسم توی پارک گلها ازش گرفتم اونم به زوررررررررررر خستهمیگین چرا؟؟؟ خب خودتون ببینین

                 

 

 

عااااااااااااشقتم یه دنیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آیهان
11 اردیبهشت 93 2:24
سلام آخه مامانی یواش یواش دارم شیطون تر میشم دارم آقا میشم دوس ندالم دیگه عکس
مامان کیان
پاسخ
بله دیگه عکس دوش نداره
مریم(مامان کیان)
11 اردیبهشت 93 10:33
تازه اولشه که نزاره عکس بندازین کییان من هنوزم واینمیسته برای عکس
مامان بردیا شیطون
14 اردیبهشت 93 12:59
جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم چه جای قشنگی