امیرکیانامیرکیان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

گذری بر دنیای کودکانه امیر کیان...

پارک

1393/2/20 23:31
نویسنده : مامان کیان
602 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبم و سلام به امیر کیانم به پسر شیطونم دیروز با هم رفته بودیم پارک مامان.چرا پارک مامان؟؟؟؟؟........

چون مامانی تو این پارک و تو همین زمین بازی وقتی همسن و سال کیان کوچولو بود بازی کرده .همین درختها همین زمین بازی همین کوچه .این پارک نزدیک خونمون بود و من وقتی کوچولو بودم با مامانم بیشتر از هر پارکی به اینجا میومدیم یادش بخیر .....از همین سرسره ها بالا رفتم و تو همین تابها  تاب بازی کردم .حالا نوبت آقا کوچولو شده.

دیروز احساس کردم کیان خیلی بزرگتر از چیزی شده که فکرشو میکردم  .واکنشش به اطراف کاملا متفاوت شده حالا دیگه به بچه ها زل میزنه و لبخند میرنه .با صدای بلند بچه ها رو صدا میزد .یعنی دلش میخواست باهاشون بازی کنه .یکی از بچه ها رو انقدر صدا زد و با حرکاتش به سمتش اشاره میکرد که آخر سر دختر کوچولو اومدبه سمتش به نظرتون کیان چی کار کرد؟؟؟؟

دستش رو رو صورتش کشید و نازش کرد .تعجب.چه روابط اجتماعی داره این بچه ....

تو این عکس همه حواسش به پسر کوچولویی بود که تاب سواری میکرد.

همش از رو تاب لیز میخورد ولی محکم گرفته بود .خیلی خوشش اومده بود.

من عاشق خندهاتم عزیزم.

اینم چند تا عکس از حیاط خونه مادرجون کنار درخت گیلاس .چشمک


 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان رخساره
25 خرداد 93 4:09
سلامم عزیزم نمیدونم چرا نشد تو پست اولت نظر بدم پس اینجا نوشتم خیلی متاسفم و تسلین میگم خانومی بابت فوت مادر بزرگت درک میکنم و میدونم که از دست دادن یک عزیز چقدر سخته و خوشحالم که انقدر احساس داری و انقدر زیبا و عاشقانه برای مادرت از عاشقانه هایت نوشتی آرزو میکنم که مادر سایه اش یا طول عمری با عزت بر سرتان باشد برای آرامش همه مادران آسمانی صلوات اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
مامان کیان
پاسخ
ممنون عزیزم .خیلی خوشحالم دوستانی مثل شما دارم
مامی آراد
31 خرداد 93 18:26
سلام همسر من دوره سربازیشو تو منطقه ارومیه ومرز سرو گذرونده وهمیشه از طبیعت زیبا و شهر خوب شما و نقل بیدمشک وسیب زمینی تنوری شهر تون خیلی تعریف می کنه والبته دریاچه ارومیه
مامان کیان
پاسخ
سلام خیلی لطف دارین .ایشالا هر وقت تشریف آوردین در خدمتیم.