امیرکیانامیرکیان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

گذری بر دنیای کودکانه امیر کیان...

باز باران

1393/2/20 23:30
نویسنده : مامان کیان
528 بازدید
اشتراک گذاری

امروز هوا ابری بود .هوای اردیبهشت دیگه .غیر قابل پیش بینی .در بالکن رو باز گذاشته بودم و مشغول بودم که متوجه شدم بارون گرفته و کیان کجاست؟؟..

بله آقا چه تند تندم میره سمت بالکن.این روزا همه چیز واسش جالب و علامت سوال شده.باید واسه این علامت سوالها یه جواب پیدا کنه پس منم نزدم تو ذوقش و هر چند هوا یه کوچولو سرد بود بردمش بالکن تا از هوای بهار لذت ببره

و این اولین لمس باران بود.

پسندها (2)

نظرات (8)

مامان بردیا شیطون
23 اردیبهشت 93 15:14
یادت در اندیشه من، نامت در قلب من، بودن در کنارت آرزوی همیشگی من است. پدر روزت مبارک
مامان یسنا
24 اردیبهشت 93 11:19
جوجه طلایی رو جای من ببوس
مامان بردیا شیطون
24 اردیبهشت 93 18:13
جووووووووووووووووووووووووووووووووونم عسیسم...... ایشالا زندگیت همیشه بهاری و زیبا باشه
مریم(مامان کیان)
26 اردیبهشت 93 13:46
این کیان ماه و ببوس به جای من
پگاه مامان ارتین
30 اردیبهشت 93 11:55
عزیزم سلام بارونو دوست داری ایشالا همیشه لبات خندون باشه عزیزم
مامان کیان
پاسخ
مرسی گلم.ایشالا لبای گل پسرهای شما هم همیشه خندون باشه
رخساره
31 اردیبهشت 93 2:17
نازی کیان جوووون بوس بوسی خاله
مامان بردیا شیطون
1 خرداد 93 16:12
بـعـضـ_____ــی از آدمـ___ــا . . شـ__ـایــ__ـــد ... خـ_ـودشـ__ــون فــوق العــ___ــاده نـبـ__ـاشـ__ــن . . ولـ_____ــی . . بـ__ـودنشــ__ــون تـ_ـوی زندگیـــ____ــــت . . . فــ___ــوق العـ__ـادســـ__ــت . . . !!
مامان جوجه
12 خرداد 93 14:02
ای جونم ماشالا خدا حفظش کنه این جوجه کیان رو واستون