امیرکیانامیرکیان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

گذری بر دنیای کودکانه امیر کیان...

شیطونی های کیان

1392/12/5 8:47
نویسنده : مامان کیان
399 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دنیای مامان

سلام به کیان نازم

اگه بدونی چقدر بلا شدی-شلوغ شدی -بامزه شدی-چه کارها که نمی کنی.سوار گردن باباجون می شی 

محکم از موهاش میچسبی بعد دوتایی تو اتاق بدو بدو بازی میکنین.تازه گی ها بابایی سر کار رفتنی گریه

میکنی و زل میزنی به در.حسابی بابایی شدی ...........

بابا جون که از سر کار میاد واسش بال بال میزنی.لوس می شی-بغلش میکنی-دندون نداری ولی لپ بابا رو

بی دندون گاز میگیری.وای وای وای خودت رو به بابا میچسبونی وبه من نگاه میکنی ......آی شیطون.

اینم چند تا عکس از لپ تپلی یکی یدونه خودم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 قربون نگاهت بشم که از شیطنت برق میزنه.............

 

 

 

نفسم.عمرم.بهشت من اینجاست

بهشت من تویی

بهشت من لحظه های با تو بودن و با تو نفس کشیدن

بهشت من لحظه زیبای لبخند توست.

تمام دنیا را میدهم برای یک لحظه لبخندت چرا که یک لحظه لبخند تو

تمام دنیای من است.


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

shayanjooni
4 اسفند 92 12:26
سلام خانومی خسته نباشید.وب جالبی دارید.با عکس های تولد شایان جون به روز شدیم. خوشحال میشیم قدم رنجه کنیدوتشریف بیاریدتشکر
مامان کیان
5 اسفند 92 13:34
سلام چه پسر نازی دارین منم اسم پسرم کیان اگه دوست داشتین خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم]
مامان کیان
پاسخ
سلام لطف دارین خوشحال میشم و حتما لینک تون میکنم]
مامان هستی
6 اسفند 92 7:16
سلام خدابراتوون نگهش داره خیلی نازه.. ماشالله براش اسفند دود کنید ما لینکتون کردیم
مامان کیان
پاسخ
مرسی خانومی لطف دارید منم لینکتون میکنم با کمال میل
مامان بردیا شیطون
6 اسفند 92 22:03
جووووووووووووووووووووووووووونم ماشالا....... چه پسری....
مامان کیان
پاسخ
مرسی خیلی لطف دارید.
مامان نیلو
7 اسفند 92 10:51
سلام عزیزم خدا کیان جون کپلیییییییی رو واستون نگه داره خییییلی نازه هزارماشاا... من با اجازه لینکتون کردم ممنون که به وبلاگ پسرمن سر زدین
مامان کیان
پاسخ
خیلی ممنون منم لینکتون میکنم
مامان ایلیا جون
12 اسفند 92 11:41
ماشاله چه پسر پهلونی دارید خدا براتون نگه داره چقدر با مزه است کیان جون خاله جون می بوسمت
مامان کیان
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان تینا
16 اسفند 92 20:11
سلام مامان کیان ممنونم که به وبلاگ دخترم سرزدید خوشحال میشم که باهم تبادل لینک داشته باشیم البته اگه افتخار میدیدگل پسر نازتون رو از طرف من ببوسید
مامان فهیمه
24 اسفند 92 17:45
سلام به شما دوست عزیز,خدا نگهدار این گل پسر کوچولوی دوست داشتنی باشه ببخشید با تاخیر بهتون سر زدم من شمارو به لینک دوستانم اضافه کردم