امیرکیانامیرکیان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

گذری بر دنیای کودکانه امیر کیان...

دوست دارم.......................

1392/12/11 21:04
نویسنده : مامان کیان
199 بازدید
اشتراک گذاری

دوست دارم بزرگ بشی......

با هم بریم قدم بزنیم اونم تو یه روز برفی.

نظرت چیه پسرکم؟......

تو یه خیابون ساکت وقتی برف حسابی میباره .یه خیابون پر درختای بزرگ و پهن .....

فقط تو.......

فقط من....

و آسمون خدا...

خدا رو شکر برف هدیه آسمونیه...

حق تو .....سهم تو ....

روی برفهای سفید و یک نقش

تو بدو .....من بدو....

اولین کسایی باشیم که تو سکوت برف روی زمین جای پاهامون نقش میبنده.

سرتو بالا بگیر مامان جون .....

دونه های برف روی صورت نازت میشینه.چشمات رو نبند ازشون لذت ببر.

ریه هاتو پر از هوا کن ......نفس بکش ......

پر از عطر خداست ....وجود خدا رو حس میکنی...؟؟خیابون خالیه از ته دلت داد

بزن ....هر دونه ای که از آسمون میباره خبر از آسمون آورده ..خبر از یگانگی خدا.

دوست دارم روی برفها اسم تو رو بنویسم ....فقط تو .

از این روزا درس زندگی بگیر .

یاد بگیر......خوب زندگی کردن رو ....خوب بودن رو .یادت باشه خوب زندگی

کردن تنها ثروتیه که همه آدما دنبالشن ...ولی خیلی ها نمیتونن پیداش کنن.

یاد بگیر زندگی قشنگ اگه قشنگ نگاش کنی.پس از هر روز از زندگیت لذت ببر.

از روزای برفی.....از روزای بارونی و حتی روزای ابری و گرفته .....یادت باشه

یه روز ابریم میتونه بهترین روز زندگیت باشه.

راستی ...............وقتی رو برفها زمین خوردی.پاشو و بخند و محکمتر از قبل

بایست.تا یاد بگیری تو روزای برفی زندگیت محکمتر بایستی.

 

 

مامان




 




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)