امیرکیانامیرکیان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

گذری بر دنیای کودکانه امیر کیان...

من بزرگتر شدم :)

1393/5/31 15:04
نویسنده : مامان کیان
506 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها انقدر شیطونی میکنم که مامان حسابی کلافه میشه....خندونک

از کنار پله ها میرم و میشینم رو میز غذا خوری .از ارتفاع خوشم میادچشمک.

چند تا کلمه یاد گرفتم .....میگم ببیییییییییییین ...وقتی مامانم نگام میکنه میگم دیدی.....

وقتی مامان گوشیشو میخواد واسش میارم و میگم ما یعنی بفرما

وقتی از کسی میخوام تشکر کنم میگم میسییییییی

دستم رو تکون میدم و میگم ددن د یعنی دهن نه.......نه

پشت مبل قایم میشم و به مامان دایییییییییی میکنم .یعنی دالی میکنم.

از روی تخت مامان و بابا خودم بالا میرم و خودم به تنهایی پایین میام و مامان خیلی ذوق میکنه

اهرم رنگ رو میچینم ولی ترتیب حلقه ها رو رعایت نمیکنم اما با کنجکاوی فراوان حلقه ها رو پس و پیش میکنم آخر سرم واسه خودم یه دست مرتب میزنم .تشویق

تلفنو میچسبونم به گوشم و سر پا با گوشی حرف میزنم اتفاقا الانم گوشی دستمه و دارم حرف میزنم

عاشق بازی روی مبل هستم ازش بالا میرم بعضی موقع ها هم میخورم زمین ولی هیچوقت گریه نمیکنم .

وقتی خرابکاری میکنم کمال آرامش رو دارم و و قتی ماما سر میرسه با یه خنده دلبرانه سر وته خرابکاری رو هم میارم.مامانمو بغل میکنم و بوسش میکنم.

خلاصه شیطنتهام تمومی ندارهچشمک

بای بای

پسندها (5)

نظرات (5)

مریم(مامان کیان)
1 شهریور 93 11:46
نگفته بودم باید کمرت و ببندی ماشااله خوب شیطون شده ها
مامان کیان
پاسخ
آره به خدا میبینی مریم جون واقعا که راست میگفتی.حسابی با آقا کیان ورزش میکنم هر روز کیان بدو من بدو ....با این فرق که کیان انرژیش تموم نمیشه ولی من کم میارم
مامان تینا و...
1 شهریور 93 16:14
آفرین به آقا کیان باهوش پیشرفتت عالیه خاله جون از طرف من ببوسش گل پسر شیرینت رو
مامان کیان
پاسخ
فدات بشم مرسی شما هم تینا جون ببوس خانوم
مامان آیهان
1 شهریور 93 23:31
ماشالا ما شاللا آفرین پسر باهوش خیلی زود همه چیو یاد می گیری آفرین صد آفرین 1300 آفرین فرشته روی زمین
مامان کیان
پاسخ
بله دیگه کیان شیطونم .یکی یدونه شیطون خونه
مامان علی(نازی)
2 شهریور 93 2:34
آفرین خاله جون که اینقدر زرنگ و شیطون شدی
مامان مینا
2 شهریور 93 13:11
ا جان عزیزممم این فسقلی ها سرشار از انرژی هستن منم با کارن حسابی کم میارم به باباش میگم بس که بدو بدو میکنه کارن چاق نمیشه مامانی پس عکس کیان وروجک کوووو